Asistentka obchodu a administrativy

Hledáme člověka s proaktivním a pozitivním přístupem, s chutí učit se novým věcem. Samostatný při řešení úkolů, který má rád pořádek a dotahuje věci do konce. Dobré organizační a komunikační schopnosti, příjemné vystupování a jednání jsou samozřejmostí.

Čím se budete zabývat

  • Příchozí korespondence, e-maily, telefonáty.
  • Administrace přijatých objednávek.
  • Tvorba cenových nabídek.
  • Příprava materiálů a podkladů pro obchodní jednání, výběrová řízení.
  • Výpomoc při fakturaci.
  • Výpomoc při organizaci expedice a montáží.
  • Vzájemná zastupitelnost v rámci týmu obchodních referentek.
  • Práce na recepci:
    • Zajištění plynulého chodu recepce, kancelářský servis.
    • Uvádění návštěv.
    • Vedení rezervací zasedací místnosti.
    • Správa firemních kontaktů.

Co u Vás předpokládáme

  • SŠ vzdělání s maturitou.
  • Dobrá uživatelská znalost MS Office.
  • Psaní na PC všemi deseti výhodou.
  • Organizační a komunikační schopnosti.
  • Angličtina výhodou.
  • Praxe v oblasti obchodu výhodou.

Hledáme člověka, který ocení

  • Rozmanitou práci v kanceláři.
  • Postupné zaškolování.
  • Firemní bonusy.

Celkový přehled zaměstnaneckých výhod viz sekce: Zaměstnanecké výhody


Pro zařazení do výběrového řízení, zašlete prosím, svůj životopis. Děkujeme.
Informace na adrese: Chrudichromská 13, 680 01 Boskovice, 
Kontakt: Ing. Marcela Kožoušková, tel.: +420 605 285 670, e-mail: kariera@vms.cz
 

Formulář byl úspěšně odeslán.
Nastala chyba při odesílání formuláře.

Máte zájem o tuto pozici?

Marcela Kožoušková
Máte-li jakýkoliv dotaz, neváhejte se zeptat.
Marcela Kožoušková

(uvedením telefonu urychlíte komunikaci)

Poskytnuté osobní údaje zpracováváme podle našich zásadách zpracování osobních údajů.