Asistentka obchodu a administrativy
Hledáme člověka s proaktivním a pozitivním přístupem, s chutí učit se novým věcem. Samostatný při řešení úkolů, který má rád pořádek a dotahuje věci do konce. Dobré organizační a komunikační schopnosti, příjemné vystupování a jednání jsou samozřejmostí.
Čím se budete zabývat
- Příchozí korespondence, e-maily, telefonáty.
- Administrace přijatých objednávek.
- Tvorba cenových nabídek.
- Příprava materiálů a podkladů pro obchodní jednání, výběrová řízení.
- Výpomoc při fakturaci.
- Výpomoc při organizaci expedice a montáží.
- Vzájemná zastupitelnost v rámci týmu obchodních referentek.
- Práce na recepci:
- Zajištění plynulého chodu recepce, kancelářský servis.
- Uvádění návštěv.
- Vedení rezervací zasedací místnosti.
- Správa firemních kontaktů.
Co u Vás předpokládáme
- SŠ vzdělání s maturitou.
- Dobrá uživatelská znalost MS Office.
- Psaní na PC všemi deseti výhodou.
- Organizační a komunikační schopnosti.
- Angličtina výhodou.
- Praxe v oblasti obchodu výhodou.
Hledáme člověka, který ocení
- Rozmanitou práci v kanceláři.
- Postupné zaškolování.
- Firemní bonusy.
Celkový přehled zaměstnaneckých výhod viz sekce: Zaměstnanecké výhody
Pro zařazení do výběrového řízení, zašlete prosím, svůj životopis. Děkujeme.
Informace na adrese: Chrudichromská 13, 680 01 Boskovice,
Kontakt: Ing. Marcela Kožoušková, tel.: +420 605 285 670, e-mail: kariera@vms.cz