5 důvodů, proč používat v businessu interaktivní tabule

5 důvodů, proč používat v businessu interaktivní tabule

Moderní zasedací místnost by měla být vybavena vhodnými komunikačními prostředky, aby v ní mohly být realizovány aktivity v online prostředí i face-to-face. Interaktivní tabule, která by v jednací místnosti neměla chybět, přináší spoustu výhod a napomáhá tyto aktivity úspěšně zvládnout.

Za poslední měsíce se využívání konferenčních místností ve firmách velmi změnilo. Pořádané porady, konference i schůzky se často přesouvají do online prostředí. Velké množství zaměstnanců tráví pracovní dobu na homeoffice. Je třeba, aby si účastník z konferenční či zasedací místnosti odnesl co nejlepší pocit, ať už je přítomen osobně či na dálku.

Právě proto, že víme, jak je důležité udělat nejen dobrý dojem na účastníky prezentace, ale také připravit pro prezentující příjemné prostředí, věnujeme se interaktivním sestavám i do konferenčních místností ve firmách. 

Interaktivní sestava v konferenční místnosti.

Obliba interaktivních tabulí v businessu stále roste. Naše interaktivní sestavy kombinující popisovatelnou tabuli na fix a interaktivní projektor poskytují intuitivní obsluhu, dlouhou životnost, vysokou spolehlivost a zážitek pro lidi, kteří pořádají schůzky a prezentují. Všichni účastníci v publiku se mohou těšit na snadnou spolupráci, hladkou komunikaci a odnést si příjemný zážitek z prezentace. 

Proč tedy v businessu používat právě interaktivní tabuli? Důvodů je několik. Například ty osobní, jako je budování týmu a rozvoj komunikace, tak pragmatické, jako mít možnost vše ovládat snadno a pohodlně z jednoho místa. 

5 výhod použití interaktivní tabule v businessu 

Číslo 1: Zlepší se vaše kreativní schopnosti 

Věděli jste, že nápady a myšlenky je vždy nejlepší si hned zapsat? Tento způsob zvyšuje vaši kreativitu a pomáhá vám vidět nápady. Můžete využívat obrovskou plochu pro psaní a poznámky a pak jednoduše zapnout interaktivní projektor a proměnit celou tabuli na velkou interaktivní plochu.  

Číslo 2: Poutavá prezentace vtáhne účastníky do děje 

Aby byla prezentace skutečně efektivní, musí být účastníci v centru dění. Cílem jakékoliv prezentace je lidi zaujmout. Využití interaktivní tabule zvyšuje úroveň zapojení jednotlivých účastníků. Dejte publiku možnost kreslit nebo psát na dokument či přímo do prezentace, zapojte i více účastníků zároveň. 

Poutavá prezentace dokáže zapojit účastníky.

Číslo 3: Produktivnější spolupráce vám ušetří čas

Interaktivní tabule pomáhají týmům dělat věci rychleji. Není třeba ztrácet čas přenosem informací či přepínáním z jednoho zařízení na druhé. Vždy nám umožňují mít vše po ruce. Tyto systémy umožňují produktivní spolupráci. Tok informací mezi členy týmu a design konferenční místnosti má obrovský vliv na produktivitu a efektivitu zaměstnanců. Spolupráce je v dnešní době to zásadní, co pohání jednotlivá pracoviště. Právě při spolupráci musí být každý schopen sdílet nápady a obsah s celým týmem, a to i s těmi, kteří jsou z druhé poloviny světa. Každý účastník je produktivnější, pokud ho vybavení konferenční místnosti nezklame. 

Číslo 4: Zlepšení kultury setkávání 

Plně vybavená konferenční místnost, kde mohou probíhat schůzky a meetingy jakéhokoliv typu, má vliv také na firemní kulturu. Pokud si mohou zaměstnanci, ať už ze své prezentace, či z pozice posluchače, odnést zážitek, vede to ke spokojenosti z odvedené práce a motivuje zaměstnance k dalším setkáním. 

Číslo 5: Schůzka i montáž v jeden den? Bez problému 

Ať už jste produktový manažer, který vede schůzku interního týmu, nebo jste generální ředitel pořádající globální online konferenci, zahajte schůzku včas. Naši montážníci se postarají o to, aby vámi vybraná interaktivní sestava byla řádně namontována, vy byli zaškoleni a pak stačí jen zapnout dataprojektor a porada či konference může začít! 

Interaktivní sestava v zasedací místnosti.

Každá firma má jiné potřeby a představu, jak by měla vypadat správná konferenční místnost. My vám pomůžeme najít ideální řešení přizpůsobené vám na míru. Zjistěte více o jednacích místnostech na našem webu. V případě zájmu či dotazů o modernizaci vaší jednací místnosti se na nás obraťte a společně zlepšíme i vaše setkání. 

Beáta Tomanová
Autor: Beáta Tomanová
Formulář byl úspěšně odeslán.
Nastala chyba při odesílání formuláře.

NAVRHNEME VÁM OPTIMÁLNÍ ŘEŠENÍ.NAPIŠTE NÁM PODROBNOSTI.

Lucie Krejčí
Lucie Krejčí Vám ráda pomůže

(uvedením telefonu urychlíte komunikaci)

Poskytnuté osobní údaje zpracováváme podle našich zásadách zpracování osobních údajů.